FOLLOW ME

exam📗📘📙📖📕📓

Salam.

Pernah tak rasa macam ni. Kita tau kita perlu study, tapi malas sangat nak study. Macam nak relax tengok running man sambal makan kerepek? Stress tau tak bila jadi macam tu. Kalau tak study nanti, terkejut pulak tengok result yang maha dahsyat. Plus dengar mak berleter lagi. Tapi tu la. Asal duduk kat meja study ja, terus menguap. Padahal kalau usha instagram bapak segar mata. Siap boleh bergelak ketawa tengok video paihdiki. Actually lusa dh nak final, tapi aku macam tak tau nak study apa. Tu belum kira lagi rasa macam subjek tu senang. Time asasi dulu aku selalu cakap, takpe CTU ni senang je, ikut logik. Ni dah masuk degree, aku still cuba nak rasa macam tu, tapi tak boleh kot. Gila ke apa topik tamadun tapi nak ikut logik. Lagi bertambah2 stress bila kawan2 ada sebut terms yang entah apa2. Seingat aku time aku baca tak jmpa pun term tu, tiba2 je ada. Stress mak enon. Overall subjek CTU ni ada 6 topik, tapi mcam aku ingat 2topik je. Tu pun ingat2 lupa. 😭😭😭😭😭. Hmm whoever read this entry, please please please do pray for me for my upcoming final exam. Halalkan segala mkan minum yang aku pernah ambk scara sengaja atau tak .




Bye