FOLLOW ME

pre- blog entry. hahahaha

Hi people. For a really quick update since aku tak  boleh tidur sekarang even dah lewat sgt. So actually dah lama nak start berblog balik since memang dah lama tinggal. In fact ada certain entry yang dah delete pun. So maybe this time akan start balik kot.


 Tapi jangan lah harap cerita yang gempak-gempak. Mungkin update cerita pasal kucing beranak ka kena ligan anjing ka. So depends on my day okay. The next entry nanti aku akan cerita sikit pasal diri aku and my roller coaster life. So bear with me pipol! aku nak paksa everyone baca jugak. Kalau rajin aku masukkan resepi sekali okay. Tapi janganla expect nak dpt resepi nasi beriyani ka, nasi hujan panas ka, ketupat palas ka. Setakat resepi campak-campak ja. Kalau aku boleh takkan hampa tak boleh nak campak. Asalkan perut aku kenyang.


 Or maybe aku cerita pasal life aku kat universiti or pasal course yang aku tengah ambil sekarang ni. So apa-apa aku update kat next entry okay? So yang tu je untuk harini and i think my housemate masak something kat dapur and the smell is so damn good. By the wat it is 2.14 am guys. Helpp macam mana nak kurus ni. Okaylah aku nak pegi dapur. Bye !


Thank you for reading this entry!