FOLLOW ME

how i start my morning

hai morning everyone.


pernah tak rasa helpless gila bila kita ada minat someone?  or lagi accurate kalau aku cakap hopeless. i know this thing is not gonna wok out for us. alaa tapi minat dia pun just sebab aku suka tengok je and i love how unorganised his life is. aku suka tengok cara dia bercakap and of course his accent.


pagi tadi aku terserempak dia dengan tidak sengaja. and aku tak mampu pun nak tengok muka dia or even say hi. bukan la tak mampu tapi aku sendiri yang awkward. kawan-kawan aku semua menggedik tegur dia sebab depa tahu yang aku minat dia. dalam 6 orang yang ada aku jua yang tak tegur, and aku harap benda tu tak obvious la. time tu la semua pakat nak hai la, good morning la. lagi harem bila lepas cakap tu pastu tengok-tengok aku siap cuit lagi. damn obvious. tapi tu la. aku yang gelabah semacam. sebenarnya takde benda pun. i always gets my panties in a bunch. aku patut ubah benda ni.


sebenarnya aku ada selalu baca blog ni. selain dari blog dr beni which is my current obsession. actually tu lah blog crush aku and we don't follow each other. luaran dia maybe nampak kasar tapi bila aku baca blog dia, deep inside dia bukan orang macam tu. entah mcam mana aku nak cakap. kalau cakap lebih-lebih cakap aku bias sebab minat dia. entry pasal dr beni tu pun dah ada orang questioned. tapi nak buat macam mana dah memang minat.

entah dah tak tau dah nak taip apa.

toodles,
wawa

p/s : izham la yang paling sayang. don't get offended :)