FOLLOW ME

Entry Pemalas..

Salam

Final exam is just around the corner and i tak boleh nak focus langsung. Baca ni lupa tu baca ni lupa tu. Entah apa je yg igt. Actually untuk law ni banyak jgakla yg dah baca tp still tak confident dengan diri sendiri. Entah apa2 punya perangai. Now dah baca sampai share capital, i mean IMR tu agak senang tp still hari2 aku cakap benda tu susah.  So ni sambung balik. Iftar td aku bt tortilla wrap tp tak boleh nak wrap pun. End up aku bt mcm foldover. Ni dah pukul 1 lebih. Otak aku mcam dah block apa yg patut aku baca. Lusa dah nk exam dah😱😱😱. Ni msalah dpt carry mark awal. Aku relax sgt. Sem ni carry mark law aku gempak. SERIOUS!!!! Selalu tu x pernah nak rasa bangga sebab tinggi. Okay nak tidur dah. Esok kalau ada benda nak cakap aku tulis lagi. Lol. Padahal sendiri tulis sendiri baca. Good night!


Ni entry hari apa entah aku baru nak publish. Dua tiga hari ni malas nak letak gambar. Update guna phone ja. Nak buka laptop pun dah malas.

Bye. See you on my next entry.

No comments:

Post a Comment